Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 8 maj 2009

FRÄcka freDAG!

kör en snabb inblick i helgen som nalkas.

1. Jobb. It's a nice dice to save a slice. Det blir så fel när man ska rabbla Derek McDreamys ramsa så den låter cool.

2. Umgåsning. Jonas & Kajsa är vänliga själar som dykt upp i mitt liv på slutet och är allmänt härliga. Gifta sig ska dom också, jag kommer agera expertpanel. Utan någons vetskap.

3. Jobb. Inte lika nice dice imorgonbitti kanske, men det är bar å bit ihop!

4. Möta Fasching + vän på Daltons! Jag har på mig en röd klänning och hoppas att du har detsamma, Martin. Så att vi känner igen varandra. Eller har du kickoffbadrocken + toffla kanske? Jag trevar mig fram.

5. Öl. Mat. (Inte lika viktigt dock) Kan bli en drivers dog-meny på shell, jag har inte resurser eller tid att go fancy. Hemfärd i tid. (!)

6. Sova sej littekranna.

7. JOBB! Man är så glad för dessa få stunder, carpe jobbus för fan.

8. Rehab - ledig dag. Och helt plötsligt inser man att man inte är dödlig, mest bara transparent.

Nu ska jag carpe solum, spela roll att det är frostvarning. Ut ska jag, och sitta på min bro ska jag göra. Med kaffet och filten. Ha nu en fin helg. Ta hand om er, var rädda om er. Korstecken.

1 kommentar:

  1. 4. Jaha där packade man ner brandmansuniformen i onödan. Men absolut, fixar klänning i Gävle.

    Ser mycket fram mot detta.

    SvaraRadera