Är det stor trosa, eller stort rosa?

torsdag 12 mars 2009

Aktuellt rapport

Jag ser så mycket film. Nu har jag sett shortbus, fylld av bögsex och onani. Och så har jag sett Vicky Christina Barcelona, innehållande spansk förförelseteknik och misslyckade förhållanden. Jag förstår inte själv varför jag inte ger ut en filmkrönika i en obscen tidning varje vecka? Jag tror själv att jag skulle förklara på ett pedagogiskt vis med inslag av kön.

Humöret är bättre idag, på väg till jobbet. Letar vaje dag i snön här utanför efter tillhörigheter (faktiskt viktiga) jag tappat bort, men ingenting tycks skymta fram. Besöket hos pupp-doktorn har skjutits upp och jag känner hur belåten min nedre region är över detta. Dessa besök är inte som en candlelight-supper.

Funderar på en spray-tan och en ultrablondering av håret, något rationellt måste göras. Även om det säkert inte är vädret som knäcker psyket så är det någonting som spökar. Jag vill göra nånting roligt! Stockholm nästa helg? Lundell. Jag ringer dig, Coox. Hoppas du har biljetten kvar.

5 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om filmen då?

    SvaraRadera
  2. Stockholm? Då ska vi styra upp en öl i gemenskap!

    SvaraRadera
  3. Jag är fet o kåt, drömde att arga snickaren satte på mej inatt, ja herregud vad ska det bli av mej.
    Nej jag vill inte ha dina vänner på Facebook, gärna dej, men jag tycker om dej ändå. puss

    SvaraRadera
  4. Ville bara påpeka att min vän i L.A. känner Nikki Sixx. Jag är fanimej avundsjuk o jag lovar om jag någonsin åker tillbakak dit så ska jag tvinga Damon att fixa ett "spontant möte, bara råka springa på " .
    Jag kan höra mej själv: Damon you have to call him, just ask what his doing tonight, tell him you have a swedish girl that is visiting, no, tell him I´m blond with bib boobs.

    SvaraRadera
  5. När du nu nördar ner dig i nördfilm så passa på å se John Cameron Mitchells film innan Shortbus "Hedwig and the Angry Inch" - kort o gott en musikalfilm om en man som vill byta kön, spännande.. ett hett tips från Filmkungen i Timrådalen...alltså, me hombrero!
    You Rock, fulutanför stortrosa!
    (BitterBritta laddar för nåt stort..)

    SvaraRadera