Är det stor trosa, eller stort rosa?

lördag 7 mars 2009

Från andra sidan graven

Twilightzone. Minns ni det? I början av nitti-talet, skum ingress och en massa korta historier sammanvävda av ett skelett som programledare. Skitäckligt. Då.

Idag har jag vaknat efter 18 timmars sömn, med uppehåll för kaskadkräkningar. Konstigt det där, jag har känt mig hemskt frisk förutom det faktum att jag faktiskt spontankräkts lite då och då. Chockerande, tur man var hemma.

Torsdagen blev bra, nyktert efter klockan elva. Det är tur man har vänner som bjuder på kaffe och undanhåller minttuförrådet! Nu är det tydligen hockey, jag har en svag aning om att Timrå håller på att få skägget avrivet inför en kristen fanatiskt publik. Hujedamig, jag kanske kommer igen imorgon, stark och frisk. Laddar inför mitt ansvar som landstingsombud. Eller vänta, konsumenttjänsteman. Eller NEJ, skattebetalare. I ambulans.

Ödmjuk snäll kram, i magsyrans tecken.

2 kommentarer:

  1. Jag väntar på filmklippet från igår Hahahhahahahaha

    SvaraRadera
  2. Det där filmklippet ska mystiskt försvinna från vissas telefoner....

    SvaraRadera