Är det stor trosa, eller stort rosa?

måndag 2 mars 2009

Cat's anus?

Jag borde sova nu. En timme iallafall så jag orkar inatt. Men det blev fel, så nu är jag så vaken som aldrig förr. Gratängen = super, fantasin om rödvinet var fab och def leppard gjorde mig på avsevärt bättre humör!

Sen ringde pappa och pratade om hur farfars demens artade sig och om sobril så då blev det ännu lite roligare. Vilket lät elakt ser jag nu, men om man skojar om det är det humant och inte lika verkligt. Demens är ju ärftligt så man vet vad man har att vänta sig! För min del passar det bra, noja på ålderns höst om vem som stjäl karamellerna och vilken slang i näsan som är bäst att fiska löja med. Kanske även att man tar ett rejält skamgrepp på någon farbror med pungbråck om man har flyt?

Jag är så svettig nu så mina katter flyttar sig ur soffan vid minsta rörelse av armar. Ett tecken på att duscha så gott som något, referensen är att de slickar varandra i röven. I can't smell pretty?

Kollegor, vi ses snart. Övriga, sov gott. Ring i nödan, inte i onödan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar