Är det stor trosa, eller stort rosa?

onsdag 25 mars 2009

Benskör

Nu ska jag bara komma på saker att blogga om också. Det var kreativt värre i hjärnan när jag inte hade dator, nu tycks jag bara vänta på att det ska bli vår och att det ska börja regna öl. Daltons i maj, Martin? Jag kommer att vandra i cirklar jag också, törstläpparnas paradis. Har haft utbildning på jobbet hela dagen så hjärnan skriker efter en rejäl hjärncellsformatering pronto för att stabilisera det hela. Avgassystemet på bilen har om möjligt släppt ännu mer rostflagor så det låter onekligen som en V12:a när jag ska smyga omkring. MAGNUS VARFÖR LÄSER DU INTE MIN BLOGG?? Dålig stil, jag är en kvinna i nöd. Halkade i duschen förut så jag sträckte låret, jag måste köpa duschskor och trippa omkring i, annars kan det bli en collumfraktur och det skulle onekligen vara pinsamt. Jag som är en väldigt viktig person, näst intill oumbärlig. Nu ber jag mig själv hålla käft en stund så det här fanstastiska inlägget inte tappar all sin glans och charm.

1 kommentar:

  1. En liten ide vore att köpa en ny bil tycke pappa. Ring Benke för hjälp med bilköp han är bra på att pruta. Puss å hej.

    SvaraRadera