Är det stor trosa, eller stort rosa?

söndag 1 mars 2009

Förbannade förlag!

Jobbhelgen avslutad. Känner mig tom och konstig, en vanligt förekommande känsla den senaste månaden. För att repa upp humöret lite kastade jag mig över en bok som jag tyckte lät bra. Efter 120 sidor ville jag slita ut ögonen ur huvudet och pissa på dom. Det är absolut det billigaste jag läst, jag blir så förbannad! Vissa sidor kisade jag mig igenom för att det skulle bli mindre pinsamt. Jag tänker inte ens nämna den här om någon av misstag skulle få för sig att köpa den. Ggggaaaahh. Någon i ederingssällskapet måste ha rökt på bra innan detta blev publicering.

Så. Nu ska jag återgå till ingenting och stirra ut i luften. Kanske jag ser Australia lite senare. Såg The Ruins när jag kom hem, den var väl bra om man bortser från de facto att det var växter som mördade folket, inte muterade små bebisar som man hade föredragit.

Fridens liljor, på gammalt erfaret språk.

5 kommentarer:

  1. Australia är bra, man ser hur Hugh biffat på sig inför Wolverine-filmen senare i sommar :D Ruins var bara gore tyckte jag *blödig ja vettu*

    SvaraRadera
  2. Värsta cineastbloggen! Så: Om man bara orkar ta sig till en biograf en gång i år, vilken av följande ska man slå till på?

    - Benjamin Button
    - Män som hatar kvinnor
    - Slumdog Millionaire
    - Milk

    SvaraRadera
  3. Hey, har du läst min önskelista i helgen? Du får ungefär samma reaktion som min mor, en månad innan jul varje år då jag räcker över nådiga luntan.

    Fasching: Om du ska på dejt så väljer du Benjamin Button eller Sällskapsresan II.

    /N

    SvaraRadera
  4. Vilken typ av mardrömsdejt har man råkat ut för om man väljer Sällskapsresan II?

    SvaraRadera
  5. De flesta av mina dejter. Jag önskar retroaktivt att jag valt den filmen.

    /N

    SvaraRadera