Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 10 mars 2009

Prehospital sjukvård

Oj oj oj, egentligen har jag MASSOR att berätta. Men det hinner jag inte, ska åka in på jobbet och se viktig ut några timmar. Sammanfattningsvis så hade jag en otrolig dag på ambulansen igår, skyll er själva som inte blev sjuka och fick vara med i det här roliga. Såg Twilight igår, jag och Nora är så tagna och tonåriga så vi bara skriker Eeeeedward så fort vi ser varandra. Och jo, även Män som hatar kvinnor hann jag med i Söndags. Mikael Nykvist är helt underbar i vanlig ordning. Filmen hade även kunnat heta allt om Mikaels buske iofs.. ansa karl! Ska jag säga.

Nu dusch och björneborgsgata. Jag återkommer. Eller ni hör mig säkert efter vägen, låter som en epatraktor. Kan avgassystem hålla några år?

Grattis Jens! Snart gubbfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar