Är det stor trosa, eller stort rosa?

lördag 28 mars 2009

Den som inga pengar har

har oftast tråkigt utan alternativ. Men jag har pengar. Och just nu inget bättre för mig än att titta på ortoped Lionel Hunt på TV4 fakta. Jag tror att man skulle kunna klassa mig som tragisk medelmåtta med surhöne-lukt på fingrarna. Och nej, inte ens det har jag tagit mig för, jag har grejat med ostkrokarna. Vanligtvis kräver sådant ätande gaffel och spetsande av de små illaluktande härligheterna men gaffeln låg för långt bort och jag var ju så sugen.

Så. Nu har jag effektiviserat min kväll genom att dela den med er. Jobbade till 21:3o, börnade hem och möttes av en vild katt som kräver att få tugga mitt hår i soffan. Det går bra, jag är ändå ensam och njuter av den lilla beröringen. Alla jag vill vara med har ansvar, jobbar eller är äckligt bakfulla. Jag räknar med att bli trött snart och avsluta den här dagen. Varsågod för ännu ett fantastiskt inlägg, nu ska jag stänga av tvn och kolla på svullo-klipp. Ställ fram klockan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar