Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 31 mars 2009

Att ta till vara på dagen

är uppenbarligen inget för mig. Jag ser solen som hastigast, har skrivit in i kalendern den 6 augusti att jag ska försöka koncentrera mig på att få lite B-vitamin och smörja in mig i smör. Avundas de som får vistas ute ibland. Här på Hinseberg blir vi inte utsläppta så ofta då vi varit stygga flikkor. Skämt åsido, de på Hinseberg hinner förmodligen med bra mycket mer än mig och får mer uträttat! Täljer kvastar och tar juridikexamnar om vartannat.

Nu ska jag snart bowla med jobbet. Jag är helt värdelös på denna aktivitet. Men alla är förberedda så det slipper bli skämmigt. Har även valt att blanda in öldrickande i detta så allt blir bara naturligt. Men sen sa Marie idag att det för barn finns ett slags skydd för rännorna så klotet inte kan ramla ner där? Vaaaa? Här har jag bowlat i alla år utan att veta om detta!! Det är den mentala åldern som räknas. Idag blir det kiss & bajs tills jag fått upp ränn-staketet!

Hej så länge, carpe erectus.

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur jag ska säga det här, jag är verkligen hemskt ledsen. Jag förstår att uppslutning till denna kväll till stor del berodde på den utlovade blåsan. Tyget fanns på syaffärn, de kunde beställa hem mer, det var inte där problemet fanns. Men när man jobbar som konsul räcker liksom inte lönen till, iaf inte till att klä en 150 kilos böna i guldlamé. F´låt!

    SvaraRadera
  2. Inte ett jävla dugg. Jag lyckades iaf få poäng för en strike när det inte fanns en kägla i närheten.

    SvaraRadera
  3. Men blogga nudå!!!

    SvaraRadera