Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 24 mars 2009

Förändringar

Just det, förändringar i tillvaron. Mycket har ändrats på kort tid. Bl.a så har en ny dator hittat hem och ska nu serva er med en massa skit ur mitt liv igen. Ni har saknat mig, det är bara att inse.

Tisdagkvällen innebär en sammankomst med jobbet. Jag tar bil och barn med mig för säkerhets skull, man vet nog hur det brukar barka iväg i det sällskapet annars. Sprit, Jerry Williams och löspenisar i en salig röra. Nej, ikväll blir det lugna gatan. Desvärre blir jag allt som oftast stenad på avgaserna som går rätt in i bilen så man kan faktiskt fria mig från allt ansvar vad jag än tar mig för. Inte vid sina sinnens fulla bruk heter det.

Nu säger jag hej då så länge. Hej då.

3 kommentarer:

  1. tack för igår. Din dotter körde slut på min kamera och hon var noga med att fota min flit. Lik sin mor. sadist

    SvaraRadera
  2. flint ska det stå

    SvaraRadera