Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 3 februari 2009

-18

Basses kompisar vettu. Så här skriver tjejerna på matlådan till killarna när de går till jobbet på morgonen. Jag filar själv på en liten poetisk textrad som kanske kommer inom kort..

Det blir inte varmare!


Så.. jag vaknade med ont i halsen. Frossa, svettningar och dålig smak i munnen. En vanlig söndag tänker ni, ja men det är tisdag! Och jag har inte alls druckit på en vecka. Nästan.


Får genast känslan av att jag måste släpa iväg mig på Birsta City och shoppa för att må bättre. Sen läser jag på facebook att kamrat Michel kanske ska få träffa Mötley Crue idag och blir så deprimerad så jag bestämmer mig för att handla upp allt jag har på sparkontot.


Men sen sansar jag mig. Kommer jag att må bättre av detta frosseri i onödigt missbruk? JA.

Kommer jag att tröttna på allt jag köpt inom en vecka? En timme? JA.

Är det värt det? JA Nja Jo n.. NEJ! Missbruk!


Jag är herre över min egen kropp och hjärna. Nu ska jag går och läsa de tolv stegen högt några timmar fram till lunch. Gud giv mig sinnesro att acceptera..

1 kommentar:

  1. Du får ingen sinnesro.......vi ska shoppa för att försöka förtränga min mans eventuella uppleverser där borta på andra sidan. Vilket kräk han är :)Jag orkar inte......Mötley Crue....

    SvaraRadera