Är det stor trosa, eller stort rosa?

måndag 16 februari 2009

Ledig dag!

Vaknade av att Kerstin tuggade på min troskant. Först tänkte jag klappa till Basse, men när jag började veva såg jag att det ludna lilla stycket låg där och såg så oskyldig ut. Sånt får ett kattmammahjärta att blöda. Trostuggarn.

Bestämde mig för att ta tag i städning av hundra kvadrat lite snabbt, men lade om strategi när jag kände att det var så kallt i lägenheten igen så jag måste fly bort från den. Nu ska jag klä på mig och dra iväg för utgång med hund. Ozzy är ensam och kissnödig så jag ska vara hans personlige assistent en stund. Hans mor är karriärskvinna på tjänsteresa och hans far är helt kanon i USA och strängar om gitarrer åt kända killar.

Sen ska valentinezz_girl_696 få bjuda mig på lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar