Är det stor trosa, eller stort rosa?

söndag 15 februari 2009

Hett tips

Jag har avverkat ännu en arbetsdag i dödens tecken. Alltså inte döda människor, inte så många i alla fall, mer död själ. Och det är jag som står för själadöderiet. Har varit sjukt bakis sen i fredags, som för övrigt var en hemskt trevlig kväll. Vineriet gick kanske en smula till överdrift som så sällan annars.. men det var super! Mer såna kvällar.

Som sagt, bakisheten lägger sig inte riktigt och just när jag satt och kände mig som mest tom och onödig ramlade jag över ett litet tips på det fantastiska internet.

Källhänvisning saknas, jag antar att man hittar det på google om man söker på rubbad smutsig man. Vilket givetvis inte var det jag sökte på.

"härligt sextips med sting

Hej alla ni sexhungriga noviser. Lyssna och lär av mäster sexrunk. Jag brukar alltid börja dagen med ett vanligt sängrunk under täcket. Sedan när ollonet blivit lite mera avslappnat så brukar jag helt sonika trycka lite lätt med en äggskivare. Men det är viktigt att inte trycka så hårt att blodvite uppstår. Den gamla devisen lagom är bäst, stämmer även här. Ett annat "hett" tips är att försöka föra ner kuken i golvbrunn i duschkabinen. Självklar få man ta bort gallret om det skall lyckas. Bara tanken på allt skräp och avfall som kuken kan komma i kontakt med gör mig så kåt att jag oftast kör en vända med äggskivaren igen. Men kära vänner tänk på att vara rädda om förhuden. Det fastnar lätt "gojja" under denna."

Notera att han använder ord som "noviser", "helt sonika" och "den gamla devisen". Jag älskar den här mannen.

Nu ska jag förmodligen gå ut och njuta av det vackra vädret. Kan bli en sväng till ljustorp för kaffe med min mor.

Håll nu äggskivarna rena och sterila.

På återseende!

1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha! De senaste fem åren har jag envist och obestritt hävdat att inget längre förvånar mig. Men nu...

    SvaraRadera