Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 27 februari 2009

Do you kiss on the first date?

Veckorna går fort, det verkar vara fredag igen. Jag har jobbhelg framför mig, så jag var på biblioteket igår och laddade upp med en massa böcker. Tänkte slå till på Twilight-serien som är så omtalad och har sålt i 22 miljoner exemplar. Då visade det sig att Nora redan läst en del av den. Nora. Är det alltså något för mig? T-dotter, läser du dem? Låt mig veta om jag ska påbörja detta.

Hursomhelst, det är strålande väder, -5 och knarrsnö. Vilket leder mig in på två alternativ. Gå och lägga mig och läsa i sängen eller ge mig ut på en svennebananpromenad. Vet dock inte riktigt var jag lagt neon-västen.

Eventuellt att jag måste valla de nya jeansen bland folk också. Ikväll är det Danko Jones på stadshuset i Sundsvall vilket jag mer än gärna hade gästspelat på. Men jobb och bra böcker gör att jag stannar hemma med en god kopp te och lite klassisk musik i bakgrunden.

Hahaha, fy fan. Jag ska åka och köpa stickor och garn och sticka en kroppsstumpa och en väggboning med älgar på.

Och kom ihåg, en stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.

2 kommentarer:

  1. Avslutade den sista boken för två veckor sedan och har inte riktigt hämtat mig. Det är en tripp varken mer eller mindre. Bok tre är seg men övriga sträckläses.
    Jag röstar för. Jag vill höra vad du tycker.
    Så vitt jag förstår är det inte en strålande idé att läsa dem på svenska. Anse dig varnad.

    SvaraRadera
  2. du kan väl sälja kuken för högt kilo pris och bli rik ?

    SvaraRadera