Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 17 februari 2009

Namnsdag!

Godmorgon!

Här ska jag slå ett slag för min bästa vän som är chef. Kolla den här länken. LÄNK.

Det gör mig gott att omge mig nästan uteslutande av människor som är chefer (jag har ett begränsat umgänge). Om vi går ut på lokal eller syns tillsammans i offentliga sammanhang och hon presenterar sig tar folk nästan för givet att jag också sitter med i någon styrelse (förutom vi som älskar Chuck Norris-styrelsen där jag faktiskt är suppleant) och därför åker jag på många räkmackor. Så ett tips är att bara vara kamrat med chefer och annat viktigt folk.

Sen så här innan jag börjar jobba vill jag även uppmärksamma Lalehs Bjurö klubb. Man mår så bra och man kan skaka rumpa obehindrat i 4.54 minuter innan verkligheten kommer ikapp igen.

Nu - Repmånad.

2 kommentarer:

  1. Ahaaa... Det är DÄRFÖR du är tillsammans med min kusin - för att omge dig med viktigt och framstående folk! :P

    SvaraRadera
  2. Jaha de är därför du är kompis med mig.......:)

    SvaraRadera