Är det stor trosa, eller stort rosa?

onsdag 11 februari 2009

Benny and the jets!

Så närmar sig då den sista delen i trilogin sitt slut och jag befinner mig i ett tillstånd som närmast bör förklaras depp.

Jag blir så less när bra saker tar slut! Så nu har jag tagit en paus, duschat, druckit en kopp te och lyssnat på B.b.b.Benny and the jets 8 gånger (fantastisk låt). Nu är jag redo för de sista 350 sidorna. Vem är stalkern? Och vem kommer tvåla till sektionen? Och utslagsfrågan är: Hur många puppor har Mikael Blomkvist gästspelat i under resans gång? 122, 212 eller 233? Kan vara uppåt 1000, man vet inte riktigt.

Åter efter upplösning! Nåde den som avslöjar slutet i kommentatorfältet. Jag läser inte där förrän det här är över.

2 kommentarer:

  1. Vi andra kommer inte ihåg upplösningen eftersom vi läste dem på 1800-talet. Nu väntar vi på filmerna för att återigen lägga hakan i handen och förvånat säga "ahaaaa"!

    SvaraRadera
  2. Legendarisk puppmening. Den kom så oväntat och var så välformulerad att jag höll på att ramla ur stolen.

    SvaraRadera