Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 13 februari 2009

Åka längdskidor.. Gå på bio

Jaha! När den sista boken i milleniumserien var slut grät jag en skvätt. Inte för att den var sorglig utan för att den var just slut. Plus att man ej fick reda på hur många puppor det egentligen handlade om. (Det där med 5 kvinnor till sommarstugan köper jag icke, Stieg.) Vilket ledde till ett svullet ansikte idag då jag skulle jobba. Vilket då i sin tur inte har ett skit med mitt egentliga syfte med denna skrift att göra.

Jo ikväll skulle vi gå på bio, som så många andra gånger förr (vi har alltså tänkt tanken förr) men lusten att bli tjuvpin infann sig kvickt och nu är efter moget övervägande planerna på bio nerlagda. Efter jobbet åkte jag iväg och knäskurade ett skitigt golv i en liten skabbig lägenhet för att hjälpa en människa i nöd, Gud kommer alltså att släppa in mig även om Sankte Per nekar. Vin blir det ikväll. Kanske stan.

Åka längdskidor?

Fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar