Är det stor trosa, eller stort rosa?

onsdag 18 februari 2009

Education

Dagen innehöll således information och stora frågor om ett aktuellt område på jobbet. Det var döden i diabild. Men vissa ljusglimtar fanns det, som vid bensträckaren runt halvtvåtiden.


Nu sitter jag här, ensam i soffan funderandes på var jag kan ha hört att filmen Changeling ska suga? Jag tror det var du, Anna-Sara som vidhöll detta! Jag älskade den. Clint kan smeka filmrullarna rätt han! Jag grät inombords i över två timmar? Fasansfullt gripande och en knappt stå ut med-story.


Imorgon säljer jag min kamera också, så nu kan ingen klaga på att jag inte lägger ut bilder. Drastiskt men rationellt. Jag ska köpa en ny fin bra som inte gör irriterande klickljud när man ska smygfota. Jag tänkte köpa den i samma veva jag har storhetsvansinne och bokar in mig hos frisören för 2000 kronor och 5 timmars behandling. Alltså när jag pantat alla mina ölburkar. Nästa vecka.


Jobbar eftermiddag med underhållande kollegor imorgon, hoppas på en trevlig kväll då. Nu ska jag borsta tanden och storsova.


1 kommentar:

  1. Hahaha. Jepp det var jag. Jag vet att de flesta inte håller med mig. Jag kände mig förnedrad av det usla manuset och provocerad av Jolies usla skådespel.
    När jag googlade rätt på denna sanna storyn så var den ju riktigt intressant tyckte jag däremot.

    SvaraRadera