Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 20 februari 2009

Att raka benen kan vara livsfarligt

Så blev det då fredag igen. Sitter här i soffan med noll energi att ta mig för någonting alls. Pannkaka, skriker Nora.

Har inte fått av mig arbetskläderna än, och undrar om det är nån idé egentligen då jag ska ha dem på i tio timmar imorgon igen? Fast imorgon är också en bra dag. Jag tänker nämligen stanna kvar i stan efter jobbet och dricka en skvätt sprit. Bara för att. Vilket då leder in mig på om jag faktiskt ska masa mig in i duschen och raka mina ben ifall någon strumpbyxa ska rafsas på. Och då jag inte gjort det på länge är detta ett stort projekt, för jag ärvde benbehåringen av pappa, så jag kanske hinner somna i duschen under detta arbete och det blir stopp i avloppet och räddningstjänsten får komma hit.

Va? Raka benen, vilket jävla påhitt.

Nej, pyjamas på och en stunds slumring framför TVn. Så får det bli. Ladda batterierna inför morgondagen. Ja. Benen tar vi sen.

4 kommentarer:

  1. Men åh, det där jävla fadersarvet. Jag fick min pappas byst:-(

    SvaraRadera
  2. Vad händer i stan imorgon? Är jag inbjuden? =)
    Jag har rakat benen idag.

    SvaraRadera
  3. å faaaan räddningstjänsten vill man ju inte ha in i lägenheten när man jobbar på vårt jobb en gång så började en ljusmanchett brinna på en ljusstake som ja hade på väggen så de brann i hela jävla ljusstaken å på golvet där en del av manchetten låg ungarna skrek "mamma vi ringer 112 efter brandkåren!!!!" i helvete heller skrek ja tillbaka vi släcker själv ¨greppade de närmaste ja hittade att släcka med... en fleecefilt!!!! svinsmart men de lyckades iaf SKULLE räddningstjänsten kommit så skulle man fått höra de resten av livet på jobbet......

    SvaraRadera
  4. Jag tror ärligt talat att vi pratade med varandra i telefonen i dag?! Du ringde akuten och frågade efter 909.... jag tror du hade ett prio 1 larm på G.... eller svammlar jag?!

    SvaraRadera