Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 16 januari 2009

Benjamin Button

Jag är jättejättebakis idag och känner mig liten och dödlig. Mystisk obekant känsla. Lite som kärlek.

Har upptäckt spotify och min vardag är nu fylld av ljuvliga toner. Det finns allt! The Box Top's har aldrig varit bättre än nu.

Sebastian har bjudit ut mig på restaurang idag, och bio. Så jag sitter och håller tummen för att Benjamin Button ska ha kommit. Men jag känner redan nu en oro över den känslostorm som kommer att slå mig på käften när jag ser den. Jag avskyr att krampaktigt snyfta och hulka bland en massa okända människor. Det kan alltså med tanke på min känslomässiga svacka (dödligheten) bli filmen om männen som ska tävla i konstsim.

Inatt har jag drömt en kinky barnförbjuden dröm. Det var jag, en präst och massor av majonäs. Kommer jag att hamna i helvetet nu? På riktigt? Aldrig blir tron på herren större än när man haft närkontakt av detta slag.

Martin, jag ska kolla upp hur man grejar besökslogg så fort jag slutar kräkas idag. Tack för tipset, det är som blogg.se nästan. Utan gremlins då, som någon envisats med att stjäla. Himlen har tappat en stjärna.

2 kommentarer:

  1. Fan va du är klen.......jag är pigg som fan ja :)

    SvaraRadera
  2. Föresten varför har du inte berättat att du gjort comeback på bloggfronten......trots en helkväll med mängder av vin

    SvaraRadera