Är det stor trosa, eller stort rosa?

måndag 26 januari 2009

Snön faller och vi med den

Ulf Lundell, vilken man.. Synd man är för gammal för honom.

Idag har jag varit väldigt aktiv. Dels har jag ju svarat på den roliga utmaningen, sen har jag avverkat 5 vänner-avsnitt, sovit en snabbis, smsat med en vän om helgens fylleslag, spotifyat, skrivit på lånepappren, skottat fram bilen en gång till, hämtat barn på skolan och storhandlat. Att man inte är grevinna på en herrgård? Jag drömde det en natt och kan inte släppa tanken. I drömmen hade jag även ett förhållande med en man som liknade en hund och just den delen hade man kunnat skippa. Men resten. Jag och Basse kunde sitta på terassen och dricka limonlikör och lyssna på syrsorna. Eller var det drömmen om en ranch i western? Ja.. nu bor jag här med takdropp och kalla plastmattor. Det är bra det också.

Nu måste jag påminna er om att jag faktiskt ska på tjejfest på onsdag och inget lekförslag har ni kommit med? Hjälp mej.

Nu är det dax för ett litet friendsmoment igen. Chandler har vid denna tidpunkt börjat snorta kokain på fritiden och ser ut som en liten död tant i ansiktet.

1 kommentar:

  1. Grevinnan af Stortrosa. Det är flott!

    Sorry, inga lekar. Jag är helt ospontan.

    SvaraRadera