Är det stor trosa, eller stort rosa?

lördag 10 januari 2009

Mojo?

Jag har tappat min mojo.

Så sant. Jag har fnulat på en årskrönika hur länge som helst nu, det har ju hänt massor av roliga saker under året, saker ni inte fått ta del av. Som den gången jag fick nackspärr i sängen, eller när jag klippte naglarna i duschen och halkade och satte mig på arslet och allt runt omkring det. Eller när jag sa fel namn till en person i familjen i en känslig situation. Eller när Basse fick sin första tand och började ta sina första vingliga steg. Eller .. ja ni fattar. Sånt bara jag vet. Som ni inte vet, och förmodligen inte kommer att få veta heller för jag har tappat all jävla förmåga att uttrycka mig verbalt skriftligt och muntligt.

Jag tror allt dog när jag började jobba på allvar. Så om någon är intresserad av boken jag började skriva för 4 år sedan bör ni fixa mitt avsked snarast.

Ze moh joo is goone man. And i'm done.

Sov gott

2 kommentarer:

  1. I helvete heller! Du kan ju inte börja blogga (utan att berätta det för mig för övrigt) och sen lägga ner direkt! No way, aldrig, och inte en chans. Här ska bloggas, med eller utan mojo.

    /Fasching

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående! Du får nog försöka komma tillbaka i spåret lite snabbt. Kanske du borde hitta ett annat jobb? Och förmodligen är ett samboliv inte bra för bloggandet. Dessutom blir man så hämmad av att ha en partner, man måste hela tiden tänka på vad man skriver...jag har sååå mycket att berätta för världen,men KAN INTE!

    SvaraRadera