Är det stor trosa, eller stort rosa?

lördag 24 januari 2009

White wine

M. Ambrosson. 5 landskamper. Inte så förtjust i sprit.

Passar på att snabbuppdatera medans Maria är och bajsar. Kom precis hit från en eftermiddag på olearys med hockey och mat. Nu har jag fått ett glas dyrt vitt vin i min hand kallat bonterra. Jag dricker inte vitt vin, men allt över 129:- måste smakas på. Det går nog i.


Tanken är att vi ska ha en lugn kväll med barnen hemma, men jag råkar veta att det är ett fabulöst rockabilly-band som uppträder ikväll på vårt lokala sjabbiga ölhak så barnen får nog fan klara sig själva. Det rycker redan i dansfoten och jag känner mig redo att kasta mig in i en hejdlös twist. Mitt barns far ska också dit och meddelade att även han skulle dansa loss rejält. Även om inget annat i världen hade lockat är detta något som måste följas upp! Dans från denna karlakarl har ingen tidigare skådat. Kameran är redo och laddad med en ny filmrulle. Hhaha, fan vad jag önskar att jag hade kamera med filmrulle fortfarande. En som spolar tillbaka rullen svinhögt när sista kortet är knäppt.


Ps. Martin är en bloggvän till mig som tycks ha det svårt i dagarna. Därför vill jag meddela att min tanke är hos honom litegrann också, när jag inte har fullt upp med att vara kanon. Kram till dig, Fasching. Hoppas att vad det än är som har hänt blir bättre, eller gärna helt bra. Kram. Kram. Bloggkram. Ds


2 kommentarer:

  1. Jag äger fortfarande en RIKTIG kamera! Använder den faktiskt ibland också. Dessutom vägrar jag använda mig av internetbank och liknande moderniteter. Idag drog jag dock mitt Ica-kort.

    SvaraRadera