Är det stor trosa, eller stort rosa?

måndag 5 januari 2009

Kallt

Blir det kallare nu måsta vi flytta. Frost på insidan av fönstren i alla rum och 12 grader i sovrummet när man vaknar. Som bäddat för ett lungödem. Heheh, jag kan vräka ur mig läkartermer nu eftersom jag i stort sett är läkare efter sista utbildningen på jobbet. Saker som "aneurysm" och "fibromyalgi" säger jag ofta. Det enda jag känner mig lite osäker på är kirurgiska ingrepp. Ingenting där känns dock omöjligt heller.

Nu har Basse precis shmuckat och gnuggat med sitt lilla x-box och genom ett mirakel har vi hela datorns innehåll på den och således också i sovrummet. Finns ej längre någon anledning att stiga upp och duscha och äta. Jag kommer att dö i sängen, lycklig till Twin Peaks. Eftersom jag vet vad en kateter är nu också kommer jag nog att bruka en sådan.

Sov gott / Al ( pacino)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar