Är det stor trosa, eller stort rosa?

fredag 30 januari 2009

Slicklappen

Helg helg. Det känns inte som fredag alls. Kan det bero på att man inte förstår sig på att dricka med måtta på onsdagar?

Det var alltså tjejfest med jobbet i onsdags. Jag skulle kunna prata på i timmar om detta event, men jag tror vi nöjer oss med att vi åkte stång, drack sprit ur flaska och köpte sexleksaker. Vissa vrickade foten och andra bar upp rollen som JR Ewing med stolthet. Sjukt kul var det. Kom hem halv tre på morgonen och smygdrack en cider på bron innan jag stupade i säng. Har ni hört talas om att det inom sexindustrin finns så kallade slicklappar? Såna man tydligen drar fram ur handväskan på (efter kanske) krogen när det ska bli lite slickning med okända män, eller med kanske mer kända män vid menstruation? Jag trodde jag var beläst och insatt i det mesta om erotikområdet, men detta slog mig med häpnad. Om alltså killen man träffar är lite halv-oäven att gå ner, då ska man egga honom lite ytterligare med en liten påse som man klär in muttan i och väsa slicka? Fy fan, jag visualiserar av ondo. Det här är något jag med säkerhet inte kommer att anamma. Tacka vet jag min rejäla bit urklippta presenning jag alltid har i ryggsäcken, in case of..

Nu fredagkväll med god mat, tv, soffa och coca cola. Jobbhelg, trött lever och läsare av Johanne Hildebrandts antiblogg.

5 kommentarer:

  1. Av nån anledning upplyste min sambo mig om denna uppfinning. Fråga mig inte hur han vet om den!

    SvaraRadera
  2. Bland de sjukaste jag hört på länge, jag är chockad :)

    SvaraRadera
  3. visste inte att du har en rygga..... har bara sett plastpåsar från olika affärer så som vivo konsum å willys........ eller menar du den lilla väskan du tjyvlånade av stinta din...... hoppas du inte har såna leksaker i den.....

    SvaraRadera
  4. Det behövs ingen lapp för att jag ska visa mina moves på dig. ;-p

    SvaraRadera
  5. Finns slicklappar som man spänner runt huvudet också. Ser ut som munskydd!

    SvaraRadera