Är det stor trosa, eller stort rosa?

onsdag 14 januari 2009

Ett öga rött

Jag har en störtblödning i mitt öga. Inte i mitt bakre öga vilket det fritt skulle kunna asocieras till, utan i mitt vänstra öga. Det kliar, jag gnuggar och det blöder. Alltså, eftersom jag har varit med lite och är ganska viktig så har jag känningar hos en läkare. Hon sa att det var ett blåmärke på ögonvitan och att det var ok. Jag tror jag kommer att dö inatt. Men vi får se vem som har rätt.

Nu ska jag gnugga och se made in sweden där Desmond Child sågar livet ur en kindflammig konstnärssjäl. Han höll innan pausen på att bryta ihop över att amerikanen tyckte hans låt var "sucky". Sånt gillar jag, älskar att se vuxna pojkar gråta i tv.


3 kommentarer:

  1. Du som är nästan ÄR läkare på riktigt; VARFÖR slår magsjukan så hårt?? Jag dör nog oxå inatt.

    SvaraRadera
  2. Hur får man ett blåmärke i ögat?

    SvaraRadera
  3. Nu har jag visat min, så nu får du visa din.

    http://faschingseskapader.blogspot.com/2009/01/meddelande-till-megabrallan-frn.html

    SvaraRadera