Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 6 januari 2009

PS3

Jag blir galen!

Är hos vänner och spelar Buzz. Det går lika jävla mycket åt helvete nu som med filmfrågorna. Tacka vet jag gamla hederliga TP. Eller Fia med knuff. Eller klädpoker. Vem spelar klädpoker numera? Jag ska rejva igång en omgång nu, tur jag har stora trosor i flera lager och trippla bh. Och långkalsonger. Och korsett och flera bindor omlott. Nånting ska jag vinna!!

Vi mixar drinkar i blender och låtsas att vi är på restaurang. " Får det lov att vara.." frågar Maria. " Jag skulle vilja se menyn" väser jag och tittar menade på mina medbesökare. Maria går in i köket och drar ut ett smakprov på 12 cl och vi halsar och skriker "MER!"

En vanlig kväll i ankeborg. I bet Mats Lundgren skulle vilja vara här, nån som pratar mer om duckcastle har jag aldrig träffat.

Ps. Var ligger disneys pixlar-kontor? Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar