Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 6 januari 2009

Scene it

Utfärdar här en varning för spelet scene it till x-box. Det ska vara någon form av frågesport om filmer och har apat efter Buzz på ett icke förnämligt vis. Inte nog med att det kostar 700 kronor, det suger även vasa-balle.

Jag är en dålig förlorare i alla fall av spelsammankomster, men detta tar surheten till nya nivåer. Vaknade inatt svettig av ilska då jag drömt att Basse fått 10.000 i bonus för briljant stöld av fråga jag svarat fel på. Svaret var "röd slips" och jag var helt övertygad ända till jag borstat tänderna klart att jag hade en tvångsåtdragen röd slips runt halsen och jag var andningspåverkad ända ut till bilen.

Sjukt. Jag ska hålla mig till brädspel och nationell mansförnedring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar