Är det stor trosa, eller stort rosa?

tisdag 20 januari 2009

Mr Button

Nu är det gjort, nu har vi sett den!

Vi satte oss i bilen och åkte in till storstan för att se bio. Naturligtvis gick vi inte på den sena föreställningen då det känns osäkert att vistas i city sent på kvällarna, så vår matiné började 17:30. Men, åh..

Vilken fantastisk film. Att jag ska recensera den här på något vis känns som ett hån mot Brad och hans vänner. Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att uppmana alla som inte sett den att göra det omgående.

Stort plus - Benjamin Button efter ca 2 timmar när han är 49 år i själen men iförd Brad Pitts kropp. Massor av juck-scener i midjeparti. Och bebis-demensen, plus där också.

Stort minus - Du som luktade ap-anus i salongen! Va? Vad är det för doft att sprida på offentliga tillställningar? Jag var tvungen att lukta mig själv både under armen och i munnen flera gånger för att inse att jag kanske inte heller luktar white mysk (ah.. 1993) men dock inte avföring. Duscha genast i ammoniak och skäms på dig.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar